Pages

Friday 24 February 2012

4 Gambar Terbaru Reka Bentuk Konsep iPhone 5 Bakal Dilancar Tahun 2012

Seperti yang anda tahu bahawa iPhone 5 masih dinanti-nantikan pelancarannya. Oleh itu ia sentiasa kekal sebagai sebahagian penting dalam berita. Firma-firma reka bentuk pula tidak berhenti mencipta reka bentuk mereka sendiri. Di sini, adalah konsep iPhone 5 yang dilancarkan baru-baru ini direka semula dengan ciri-ciri reka bentuk berbentuk titik air mata. 




Ia melengkung dibahagian belakang yang berbeza daripada model iPhone sebelum ini. Ia telah direka oleh Pereka Federico Ciccarese dari Itali. Badan telefon, kelihatan seperti Tetikus Magic Apple. Bicu fon kepala telah berpindah ke sebelah untuk menampung reka bentuk baru,serupa dengan apa yangdigunakan pada MacBook Pro, MacBook Air dan iMac.


Ia bukanlah kali pertama konsep iPhone 5 direka, sebelum ini kita telah melihat begitu banyak konsep iPhone 5. Walau bagaimanapun, ia bukanlah satu reka bentuk yang realistik dan tidak mempunyai peluang untuk diikuti oleh Apple. Seperti yang anda tahu, bahawa sejak awal lagi, Apple tidak membuat apa-apa peningkatan utama dalam reka bentuk iPhone, dan ia mengikuti corak rekabentuk yang sama. 

Konsep ini tidak ada kaitan dengan iPhone 5 sebenarnya nanti. Sebaliknya, rekaan konsep ini berdasarkan imaginasi pereka. Kita tunggu nanti iPhone 5 dari Apple yang dijangka tiba dipasaran pada tahun ini.



3 comments:

Cik Zaiey said...

folo u back..hihi, nk satu leh??

Adlee Entertainment said...

OK, silakan... :)

Afasz said...

dah mcm mouse komputer plak..hebat la design2 skrang.buat org teruja je.